سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محیط زیست همدان - اکوتوریسم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

چشمه ملک را اغلب همدانی ها میشناسند. مسیری بسیار زیبا در دل کوههای همدان که مسیر های مختلف جاده معدن، دره مرادبیگ، دره پخچال و ... خاطرات ارزنده ای را رقم میزد. هر از چندگاهی در کنار چشمه کوهنوردان استراحت میکردند و صدای عقاب ها خاطرات خوبی را به یادگار میگذاشت ولی چند روزی است که افرادی نالایق فقط به دلایل بسیار واهی مسیر چشمه را از بین برده و کانال کشیده اند. در روزهای قبل با حضور کارشناسان محیط زیست بازدیدی صورت گرفته که در ز سایت زیست نیوز عکسهای زیر منتشر شده است.

 

 

 


[ سه شنبه 92/5/29 ] [ 11:49 صبح ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]

در بین اخبار منتشر شده به گزارشی در مورد چشمه ملک در زیست نیوز ذهنم را درگیر خودش کرد وقتی عکسای ارسالی را دیدم واقعا متعجب شدم که چه کسی از این بی شرمی به محیط زیست سود می برد. تعدادی از عکسها رو ببینید. و برای خواندن گزارش از لینک زیر استفاده کنید .

در انتهای گزارش 

نویسنده یک توصیه و یک سوال مطرح کرده که واقعا من هم خوشحال میشوم نظر مدیر کل محیط زیست را بدونم.

چه کسانی در این تخریب ذی نفع هستند و به چه دلیل ؟؟؟ و آیا این تخریب میتواند رافع مشکل کم آبی باشد یا فقط تخریب می ماند و بس.

و دوم اینکه جناب آقای محمدی ریاست محترم محیط زیست همدان لطفا ببینید و شجاعانه از الوند بی دفاع - دفاع کنید

 


[ یکشنبه 92/5/27 ] [ 3:37 عصر ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]

فردای روز تحلیف ریس جمهور آقای روحانی خط مشی دولت ایشان جهت مطالعه مردم و آگاهی همگان منتشر گردید که در بند 13 آن با موضوع پایدارسازی محیط زیست به مواردی چون: بحران های محیط زیستی، تعهد به ارتقای پایداری زیست محیطی، عدم توازن های جغرافیایی، توسعه نامتوازن تشدید شده به عنوان کلید واژه اشاره نمود و در ادامه باور دولت یازدهم را اینگونه بیان کرد: که سرنوشت آینده ایرانیان در گرو چگونگی نگرش ما به محیط زیست و میزان احیای توازن زیست محیطی است، و عمیقاً بر این باور است که بحران های زیست محیطی در صورتی که مدیریت نشوند و توازن زیست محیطی کشور احیا نشود، می توانند به تهدید امنیت ملی نیز بیانجامند. از این رو، دولت تدبیر و امید برنامه توسعه اجتماعی خود را بر محور احیای توازن زیست محیطی گسترش خواهد داد.

 

و برنامه های دولت یازدهم رادر حوزه محیط زیست را با عناوین زیر بیان نموده اند:
[ چهارشنبه 92/5/16 ] [ 1:32 عصر ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

از سال 84 که در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شدم، این وبلاگ را ایجاد و در هر بازه زمانی به هر اندازه که توان داشتم مطالبم را در آن می نگاشتم. از پاییز سال 89 با تحولی که در نگرشم به حوزه محیط زیست بوجود آمد. سمت و سوی وبلاگم نیز به مسئله اکوتوریسم تغییر کرد تا در اول بهمن سال 90 عنوان وبلاگم از محیط زیست همدان به محیط زیست همدان -اکوتوریسم تغییر کرد. چرا که تنها صنعت حامی محیط زیست، صنعت اکوتوریسم است. و امیدوارم که این صنعت به عنوان حامی محیط زیست بتواند از مشکلات عمده حیات بکاهد.
امکانات وب


بازدید امروز: 58
بازدید دیروز: 36
کل بازدیدها: 580951