• وبلاگ : محيط زيست همدان - اکوتوريسم
  • يادداشت : روز طبيعت يا روز عليه طبيعت
  • نظرات : 6 خصوصي ، 7 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + فرزانه 


    سلام.

    ممنون، خوب نوشتي. خوبه که ايراني ها در کنار حفظ سنت هاشون به مسايل مهمتري هم توجه کنند

    يادمه چند سال پيش روزنامه شرق مطلبي نوشته بود در مورد مر? سالانه هزاران ماهي قرمز که سر سفره هاي هفت سين مي ذاريم و خواسته بود که به اين رسم غلط خاتمه بديم

    ا?رچه تغيير سنن غلط کار زمان بر و دشواريه اما تلاش براي اون، در کشور ما مثل جهاد مي مونه

    حالا: ايکم احسن عملا

    + نسترن خادمي 
    عالي بود اين نوشته ممنون از شما. ببخشيد که البته با تاخير ديدگاهم رو ميفرستم. اما ديروز دقيقا کار من در سيزده بدر نگهباني از طبيعت - البته در مقياسي که ما ميهمانش بوديم- بود تا چهره زيبايش را مبادا با زباله هايمان تبديل به چهره اي زشت کنيم!! و اطرافيانم را به تاملي بيشتر در طبيعت و زيبايي هايش دعوت کنم تا دلشان به رحم بيايد و آلوده اش نسازند!
    سپاس از شما
    + سلام 
    روزها نو نشده کهنه تر از ديروز است / گر کُند يوسف زهرا نظري ، نوروز است
    لحظه ها در تپش تاب وتب آمدنش / آسمان چشم به راه قدمش هر روز است

    اللهم عجل لوليک الفرج

    سلام. ممنون که لطف کرديد و سر به ما زديد. چشم ک÷ي سفرنامه رو براتون ارسال ميکنم. باقي عکس ها مخصوصا عکس ردپا رو هم به زودي تو وبلاگ قرار ميدم . عبور از کوير درانجير براي ما تنها يک سفر نبود بلکه کلاس آموزشي بود بر محضر طبيعت و بزرگ استاد هستي بخش - حضرت دوست -
    پاسخ

    ما منتظريم.

    درودبرشما. بازم مثل هميشه برنامه و طرح هاي شما خوب و سازنده هست البته اميدوارم فاميل و دوستان ما هم تحت تاثير حرفهاي ما قرار بگيرن.
    پاسخ

    انشالله
    + اسمان ابري 


    به نظر مي رسد 13 فروردين ماه روز طبعيت، زمان خوبي براي بيرون آمدن از اين فضاي مجازي باشد. چه خوب است همگي ما در اين روز نوشته ها و نظراتمان را در فضاي واقعي بين خانواده و دوستانمان نشر دهيم، تا آمار بازديدهاي وبلاگ زندگيمان از لينک کردن اقوام و آشنايان لبريز شود که اين خود باعث افتخار و غروري در صفحه زندگي سال 1390 مان خواهد بود.