سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محیط زیست همدان - اکوتوریسم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

فعالیت های موسسه حیات سبز سرزمین در هفته هوای پاک

با توجه به اینکه هفته هوای پاک امسال از تاریخ 24 دیماه تا 30 دیماه رغم خورده است.

موسسه حیات سبز سرزمین نیز اعلام همکاری خود را با سازمان محیط زیست همدان اعلام نمود که پس از بررسی های صورت گرفته مقرر گردید تیمی از اعضای کارشناس محیط زیست موسسه جهت برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت در مدارس شهر همدان فعالیت نمایند.

لذا از کلیه علاقه مندانی که توانایی برپایی کارگاه آموزشی مرتبط یا هوای پاک را دارند دعوت میشود با شماره تماس 09367998252 روابط عمومی موسسه تماس گرفته و یا در قسمت نظرات  همکاری خود را علام نمایند.

جزوات و پاورپوینتی به همراه روش کار در مدارس را موسسه آماده کرده است، دوستانی که تمایل به همکاری دارند میتوانند از این جزوات استفاده کنند.

تا امروز تعداد 6 مدرسه در مقطع دبستان هماهنگ شده اند. و اگر مدارسی نیز در شهرستان همدان تمایل به برپایی چنین دوره های میباشند میتوانند در قسمت نظرات شماره تماس خود را گذاشته تا در اولین زمان ممکن با آنها تماس گرفته شود.



[ جمعه 89/10/24 ] [ 6:38 عصر ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

از سال 84 که در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شدم، این وبلاگ را ایجاد و در هر بازه زمانی به هر اندازه که توان داشتم مطالبم را در آن می نگاشتم. از پاییز سال 89 با تحولی که در نگرشم به حوزه محیط زیست بوجود آمد. سمت و سوی وبلاگم نیز به مسئله اکوتوریسم تغییر کرد تا در اول بهمن سال 90 عنوان وبلاگم از محیط زیست همدان به محیط زیست همدان -اکوتوریسم تغییر کرد. چرا که تنها صنعت حامی محیط زیست، صنعت اکوتوریسم است. و امیدوارم که این صنعت به عنوان حامی محیط زیست بتواند از مشکلات عمده حیات بکاهد.
امکانات وب


بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 581447