سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محیط زیست همدان - اکوتوریسم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

هی میخواهیم هیچی نگیم. نمیذارند که

یکی از دوستام زنگ زده میگه خبر جدید را شنیدی، میخواهند از دریاچه خزر به سمنان مسیر باز کنند برای کشاورزی!!!!!!!!!!!!!

بهش گفتم: برو بخواب خواب دیدی پاشدی به من زنگ میزنی.

داد می زدو میگفت: به خدا دارم راست میگم اینم لینک هاش:

تا وقتی خوندم باورم نشد.

یه ضرب المثلی بود که میگفتند دزدی در روز روشن یادتونه؟

فرمت جدیدش اومده که میگه: دزدی در پشت تریبون روشن.

فکرشو بکنید که نقشه های ایران چه شکلی می شود.

یه خط آبی از خزر به ارومیه و بعد به سمنان تازه از قم هم شنیدم که می گویند ما هم آب خزر را میخواهیم.

میگما اینا که تخصص ندارند . سواد هم که ندارند حرف ما و امثال ما هم که قبول ندارند. کلا حرفشون خدا و پیامبر و اسلام و قرآن هست. اگه زحمتی به خودشون بدهند بروند یه بار دیگه این قرآن را بخونن بد نیستا. حالا از همه اینها بگذریم. جدیدا با کارهای این آقایون فهمیدم. که خداوند متعال مثل اینکه یه چیزهای بلد نبوده انجام بده حالا این دوستان فهمیدن دارند کارهای خدا را درست میکنند.

از همه اینها که بگذریم. درود می فرستم به روان شاد کارشناسان ارجمندی که مطالعات این پروژه ها را انجام میدهند. واقعا بر روان شادشون صلوات. آخه یکی نیست به این دوستان ارجمند .... بگوید که آخه مرد ناحسابی با اون سد هاتون زدین کل ایرانو داغون کردین حالا میخواهید آب دریاچه خزر را برزید سمنان. حالا یه هواپیمای آمریکایی را پیچوندین دلیل به این نمیشه که همه کاری را میشه انجام داد. حداقل برید چندتا مطالعه در مورد اتفاقات وحشتناک این کارتون بخونید. بعد سخنورزی کنید.

 


[ چهارشنبه 90/9/30 ] [ 12:56 صبح ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

از سال 84 که در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شدم، این وبلاگ را ایجاد و در هر بازه زمانی به هر اندازه که توان داشتم مطالبم را در آن می نگاشتم. از پاییز سال 89 با تحولی که در نگرشم به حوزه محیط زیست بوجود آمد. سمت و سوی وبلاگم نیز به مسئله اکوتوریسم تغییر کرد تا در اول بهمن سال 90 عنوان وبلاگم از محیط زیست همدان به محیط زیست همدان -اکوتوریسم تغییر کرد. چرا که تنها صنعت حامی محیط زیست، صنعت اکوتوریسم است. و امیدوارم که این صنعت به عنوان حامی محیط زیست بتواند از مشکلات عمده حیات بکاهد.
امکانات وب


بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 56
کل بازدیدها: 581550