سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محیط زیست همدان - اکوتوریسم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

21 تیر ماه روز تولدم بود سال گذشته مطلبی با عنوان21 تیرماه روز بدون پلاستیک" در وبلاگ گذاشتم که باعث شد حداقل بر خانواده ام اثرگذار باشد. به صورت ناخواسته افتخاری برایم ایجاد شده که روز تولدم مقارن با روزی با عنوان محیط زیست است.

از همین رو به دلیل افزایش مصرف پلاستیک به صورت گسترده در همه فروشگاهها خبرنگار ایسنا گزارشی تهییه نمود و از نگارنده سوالاتی پرسید. که میتوانید با عنوان "محیط زیست به سرفه افتاده است" در ایسنا بخوانید. در انتهای گزارش خبرنگار سوالی را مطرح میکند  با عنوان "بالاخره چه کسی متولی فرهنگ سازی است، آیا نباید از خودمان شروع کنیم!"

از شما خواننده محترم تقاضا مندم از نگاه خود به سوال بالا پاسخ دهید.


[ دوشنبه 92/4/24 ] [ 2:24 عصر ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

از سال 84 که در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شدم، این وبلاگ را ایجاد و در هر بازه زمانی به هر اندازه که توان داشتم مطالبم را در آن می نگاشتم. از پاییز سال 89 با تحولی که در نگرشم به حوزه محیط زیست بوجود آمد. سمت و سوی وبلاگم نیز به مسئله اکوتوریسم تغییر کرد تا در اول بهمن سال 90 عنوان وبلاگم از محیط زیست همدان به محیط زیست همدان -اکوتوریسم تغییر کرد. چرا که تنها صنعت حامی محیط زیست، صنعت اکوتوریسم است. و امیدوارم که این صنعت به عنوان حامی محیط زیست بتواند از مشکلات عمده حیات بکاهد.
امکانات وب


بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 36
کل بازدیدها: 580939