سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محیط زیست همدان - اکوتوریسم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

سمن‌ها در برابر ساخت و سازهای عجیب و غریب شهری واکنش نشان می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محمد سوزنچی صبح امروز در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: شورای شهر با ساخت و سازها در بلوار ارم مخالفت می‌کنند و این امر جای تقدیر دارد.

وی افزود: ولی این بار کمیسیون ماده 5 مجوزهایی را برای احداث در منطقه بلوار ارم صادر می‌کند که جای نگرانی دارد و در حال حاضر بزرگ‌ترین خاک‌برداری تاریخ الوند در پروژه هتل شادی رخ می‌دهد که آسیبهای جدی به دنبال دارد.

سوزنچی با اعلام اینکه سمنها در برابر این اتفاقات عجیب و غریب واکنش نشان می‌دهند، عنوان کرد: چطور می‌شود در مقابل باغ موزه همدان که فضایی کاملا فرهنگی است هتلی با مشخصات اعلام شده ایجاد شود که چالشهای فرهنگی به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته پنج هزار گردشگر خارجی وارد استان همدان شدند که این رقم در روستای ابیانه برابر 20 هزار نفر بود، گفت: متاسفانه همدان محل ریختن آشغال و زباله مسافران شده و این فضا برای گردشگران داخلی و خارجی مناسب نیست.

 

برای مطالعه خبر های وابسته بر روی عناوین زیر کلیک کنید:

دبیر موسسه حیات سبز سرزمین: سمن‌ها در برابر ساخت و سازهای عجیب و غریب شهری همدان واکنش نشان می‌دهند

شهردار همدان: احداث هتل 5 ستاره بلوار کولاب همدان در توان سرمایه‌‌گذار نیست

 معاون عمرانی استاندار همدان: همدان راهی جز تعیین گردشگری به عنوان محور توسعه ندارد

رئیس شورای شهر همدان در گفت‌وگو با تسنیم: بیشتر ساخت و سازها در باغات دولتی غیرقانونی است/ دستگاه‌ها برخورد با متخلفان را افزایش دهند 


[ پنج شنبه 95/3/13 ] [ 8:57 صبح ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

از سال 84 که در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شدم، این وبلاگ را ایجاد و در هر بازه زمانی به هر اندازه که توان داشتم مطالبم را در آن می نگاشتم. از پاییز سال 89 با تحولی که در نگرشم به حوزه محیط زیست بوجود آمد. سمت و سوی وبلاگم نیز به مسئله اکوتوریسم تغییر کرد تا در اول بهمن سال 90 عنوان وبلاگم از محیط زیست همدان به محیط زیست همدان -اکوتوریسم تغییر کرد. چرا که تنها صنعت حامی محیط زیست، صنعت اکوتوریسم است. و امیدوارم که این صنعت به عنوان حامی محیط زیست بتواند از مشکلات عمده حیات بکاهد.
امکانات وب


بازدید امروز: 53
بازدید دیروز: 56
کل بازدیدها: 581569