سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محیط زیست همدان - اکوتوریسم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
کشندقرمز2

خاک رس دربلند مدت وضعیت خلیج فارس را وخیم تر خواهد کرد
ایرن – نرگس رضایی : اظهارات کارشناسان زیســـت دریایی گویای آن است که روش اخیر اســــتفاده از خاک رس برای کاهش کشند قرمز در دراز مدت تاثیر سوء زیست محیطی خواهد داشت.

هدایت برزگر کارشناس زیست دریایی در این ارتباط گفت شاید این روش که سازمان محیط زیست آن رابرای کاهش کشند قرمز انتخاب کرده در کوتاه مدت به کاهش آن کمک کند اما در بلند مدت پیامدهای سوءی به جا خواهد گذاشت وی افزود: وضعیت آلودگی خلیج فارس متفاوت از کره بوده و مسئولان باید متناسب با آلودگی روش کارسازتر انتخاب کنند . محمد رضا فاطمی دیگر کارشناس زیست دریایی نیز گفت : در مورد فروکش کردن کشند قرمز باید منتظر تابستان باشیم و ببینیم که آیا این گونه جلبک به شکوفائی می رسد یا نه، وی افزود: درصورتیکه درتابستان این گونه شکوفا نشود،شانس فروکش کردن آن بسیار بیشتر خواهد شد.


منبع: www.iren.ir
 

[ شنبه 88/4/27 ] [ 12:48 صبح ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]
<< مطالب جدیدتر           

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

از سال 84 که در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شدم، این وبلاگ را ایجاد و در هر بازه زمانی به هر اندازه که توان داشتم مطالبم را در آن می نگاشتم. از پاییز سال 89 با تحولی که در نگرشم به حوزه محیط زیست بوجود آمد. سمت و سوی وبلاگم نیز به مسئله اکوتوریسم تغییر کرد تا در اول بهمن سال 90 عنوان وبلاگم از محیط زیست همدان به محیط زیست همدان -اکوتوریسم تغییر کرد. چرا که تنها صنعت حامی محیط زیست، صنعت اکوتوریسم است. و امیدوارم که این صنعت به عنوان حامی محیط زیست بتواند از مشکلات عمده حیات بکاهد.
امکانات وب


بازدید امروز: 77
بازدید دیروز: 56
کل بازدیدها: 581593