سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محیط زیست همدان - اکوتوریسم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان


[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 10:39 عصر ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]

از آخرین مطلبی که در وبلاگم نوشتم 14 روز می گذره

راستش چندین بار خواستم دست به تایپ شوم و بنویسم. ولی از اینکه چی میخواستم در ادامه حمایت از دریاچه ارومیه بنویسم خجالت کشیدم. چرا؟ برای اینکه دیدم من در فضای مجازی مینشینم و حرف میزنم در صورتی که هموطنانم در خیابانها میروند و داد میزنند- من کاری با سیاسی شدن موضوع ندارم، چرا که تو ایران اگر با دست چپ آب بخوری یه ننگی بهت میزنن اگر با دست راست آب بخوری یه چیز دیگه- اما...

این چند روز در بین افراد مختلفی بودم که اعغب بحثها پیرامون دریاچه ارومیه می گذشت نقدهای فراوان سخنرانیهای موردی و امثالهم.

تا اینکه امروز متن بسیار جالبی را در روزنامه همشهری خواندم که استاد عزیز اسدالله افلاکی آن را نوشته بودند.

ریز نکاتی در این نوشته به چشم میخورد که من تنها به یکی از آنها اشاره میکنم. خواهشمندم شما نیز اگر نکته ای را دیدید نظرتونو اعلام کنید.

((تو پرانتز به اون دوستان سانسوری عزیز هم بگم بی زحمت این مطلب را خوندی به اون بالا دستیت هم بده بخونه ممکنه نظری داد بد نیست؟))

متن کامل این مقاله را در قسمت ادامه مطلب بخونید

اما نکته ای که گفتم سخنان جناب آقای دکتر محمدباقر صدوق، معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست است که میشود گفت تنها باقی مانده امید در این سازمان است. ایشون در جمله ای گفتند که : «اجرایی شدن برنامه جامع مدیریت   دریاچه ارومیه، کارسازترین راهکار برای نجات ارومیه است.» برای دریافت فایل بر روی برنامه جامع کلیلک نمایید.

خدا را شکر خوبه حالا برنامه جامع مدیریت هم به این خوبی نوشته اید.

یه سوال دارم از دست اندر کاران و مدیران و از همه مهمتر معاون اول ریس جمهور.

ما که با هم نداریم حداقل شما همسایه کناری ما هستید -قروه کردستان- آقای رحیمی. نه؟

خداییش اصلا شما میدونستید برنامه جامع مدیریت دریاچه ارومیه نوشته شده یا نه؟ اگر نه که میتونی الان برداری بخونی ببینید توش چی نوشته و اگر هم بله که ببخشیدا این طرح های که از رودخانه ارس و دریاچه خزر راه آب درست کنید و آب بریزید تو دریاچه را از کجا آوردید. تو رو خدا اگر بچه های فک و فامیل نظر دادن بگید حداقل ما هم بدونیم بدنه کارشناسی که میگویند کجاست؟

ولی جناب رحیمی عزیز آمدی همدان بدون اینکه خبر داشته باشی -بر فرض مثال- سد کلان رو افتتاح کردی و سد گرین را هم کلنگ زدی بدون اینکه بپرسی آخه این سدها مجوز زیست محیطی دارند یا نه هیچی نگفتیم - البته گفتیما ولی خوب مثل بقیه مسائل آره دیگه....- ولی این دفعه خداییش سوتی ندید حداقل آبروی همسایگمونو حفظ کنید نمیدونی مردم چیا پشت سرمون میگن آبرومون میره

بد نیست بشینی پای حرف دوستان متخصص واقعی ببینی چی میگن. من که مهندسیمو تازه گرفتم مثل روز برام روشنه که قراره چه اتفاقی بی افته این همه دکتر و مهندس که هیچ مردم آذری و کرد و لر و فارس هم فهمیدن خداییش بده

این بدنه کارشناسیتون نفهمه خوبیت نداره ها از ما گفتن بود

کلام آخرم هم بگم که:

جون من تو رو خدا بابا تازه از مهمونی خدا اومدیم نذارید کلامون تو هم بره خدا هم خوشش نمیاد مگه یادتون نیست شبای قدر چی میگفتیم.یادتون نیست؟

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/6/15 ] [ 12:9 صبح ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

از سال 84 که در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شدم، این وبلاگ را ایجاد و در هر بازه زمانی به هر اندازه که توان داشتم مطالبم را در آن می نگاشتم. از پاییز سال 89 با تحولی که در نگرشم به حوزه محیط زیست بوجود آمد. سمت و سوی وبلاگم نیز به مسئله اکوتوریسم تغییر کرد تا در اول بهمن سال 90 عنوان وبلاگم از محیط زیست همدان به محیط زیست همدان -اکوتوریسم تغییر کرد. چرا که تنها صنعت حامی محیط زیست، صنعت اکوتوریسم است. و امیدوارم که این صنعت به عنوان حامی محیط زیست بتواند از مشکلات عمده حیات بکاهد.
امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 581441