سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محیط زیست همدان - اکوتوریسم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

در پست قبلی وبلاگم با عنوان آمادگی برای اجرای نشست روز زمین پاک 2 اردیبهشت ماه از هماهنگی با گروه دیگری برای اجرای برنامه ای برای روز زمین پاک گفته بودم.

که متاسفانه به خاطر وجود ناهماهنگی هایی در سیستم شهرداری همدان این برنامه کنسل شد تا برای برنامه ای را که برای هفته محیط زیست در حال تدارک است را به توان بیشتری اجرا نماییم.

و از کلیه دوستان و همراهان عزیز عذرخواهی مینمایم.

به امید آنکه در روز دوم اردیبهشت در هر خانه ای همایشی برای پاسداشت روز زمین پاک اجرا گردد.


[ پنج شنبه 91/1/31 ] [ 8:57 عصر ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]

امروز صبح آقای بادامی عزیز پیشنهاد برپایی نشست روز زمین را به ما داد و 5 ساعت بعد جلسه ویژه هیئت مدیره با ایشان انجام گرفت و توافق نامه ای فی ما بین کانون ورزش شهروندی معاونت اجتماعی شهرداری و موسسه حیات سبز سرزمین بسته شد و سین اجرای برنامه نیز مدون گردید.

قرار است فردا پیگیری هماهنگی مکان که احتمالا فرهنگسرای کربلا باشد و تامین هزینه های جاری و اجرای برنامه ای در خور و شایسته انجام پذیرد.

از شما دوستان همیشگی میخواهیم که برای پربار تر شدن این برنامه پیشنهاد و یا نظرات خود را اعلام بدارید.

برنامه ما شامل:

1- دلایل انتخاب 2 اردیبهشت به عنوان روز زمین

2- پخش کلیپ مستند از حیات بشری و تاثیرات آن

3- معرفی مناطق جدید حفاظت شده استان همدان

4- دلگویه هایی از رابطه کوهنوردی دوچرخه سواری و محیط زیست

5- خواندن بیانیه و امضا آن توسط حاضرین

6- اجرای موسیقی زنده و شعر


[ دوشنبه 91/1/28 ] [ 11:39 عصر ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]

بالاخره سال نو شروع به رویش کرد و رنگ سبز حیات جای سفیدی زمستان را گرفت.

جلسه ای جهت برنامه ریزی فعالیت های انجیو حیات سبز سرزمین در سال 1391 در دفتر خانه کشاورزی در رزو سه شنبه 22 فروردین تشکیل شد. طی جلسه گزارشاتی از دعوت و اعلام همکاری شهرداری همدان و بعضی از مهدهای کودک و نیز دانشجویان و دوستداران محیط زیست با موسسه مطرح گردید. که مقرر شد جلسه دیگری در هفته آتی برگزار شود و از دوتان و افراد توانمندی که میخواهند با موسسه همکاری کنند دعوت شود تا نیم هئیت مدیره را به 6 نفر افزایش دهیم. و نیز برنامه ای مدون جهت حضور پررنگ در هفته محیط زیست که در خرداد ماه 1391 میباشد طراحی گردد.

این جلسه که بیشتر به بررسی موضوعات و اخبار و ارائه برنامه برای سال آتی بود در ساعت 19 به اتمام رسید و مقرر گردید تا در جلسه بعدی برنامه ای برای همکاری بیشتر با شهردار یو همچنین معرفی اعضای جدید را در دستور کار خود قرار دهیم.


[ جمعه 91/1/25 ] [ 12:36 صبح ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]

متن تبریک سال از یکی از دوستاداران محیط زیست- خانم سیمین عیدی وند

امیدوارم در سال جدید لبتون  همیشه خندون باشه! 

دستاتون هم بجز در خونه خدا جلوی هیشکی دراز نشه! 

خونه دلتون هم همیشه بهاری باشه! 


سایتون هم بالای سر خانوادتون باشه و کنار هم خوش و خرم باشید!

سفره ی خونتون هم رنگینتر از سالهای گذشته! 


غم هم تو دلتون راه پیدا نکنه! 

 

شادی و سلامت ما در گرو داشتن محیط زیستی پاک و سالم برای خود و دیگر موجودات زنده است.

پس سالی بهتر از سال های پیش برای محیط زیست کشورمان آرزومندم و این میسر نمی شود جز به همت و تلاش تک تک ما برای جلوگیری از آلودگی ها و تخریب های محیط زیست. 

همه با هم با تمیزکردن و تمیزنگه داشتن اماکن تفریحی و جلوگیری از تخریب محیط زیست، نوروزی تمیزتر و شاداب تری را برای خودمان رقم بزنیم و فرهنگ گردشگری و لذت بردن از طبیعت، که سخاوتمندانه آغوشش را برایمان باز می کند، را به همدیگر بیاموزیم 

نوروزتان مبارک  

 


[ سه شنبه 91/1/1 ] [ 1:18 صبح ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

از سال 84 که در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شدم، این وبلاگ را ایجاد و در هر بازه زمانی به هر اندازه که توان داشتم مطالبم را در آن می نگاشتم. از پاییز سال 89 با تحولی که در نگرشم به حوزه محیط زیست بوجود آمد. سمت و سوی وبلاگم نیز به مسئله اکوتوریسم تغییر کرد تا در اول بهمن سال 90 عنوان وبلاگم از محیط زیست همدان به محیط زیست همدان -اکوتوریسم تغییر کرد. چرا که تنها صنعت حامی محیط زیست، صنعت اکوتوریسم است. و امیدوارم که این صنعت به عنوان حامی محیط زیست بتواند از مشکلات عمده حیات بکاهد.
امکانات وب


بازدید امروز: 56
بازدید دیروز: 36
کل بازدیدها: 580949