سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محیط زیست همدان - اکوتوریسم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

بسم رب الشهدا و الصدیقین

مردانی از جنس آسمان با دلهایی پر از عشق به ایران اسلامی از تمام توان خود برای تعالی و ترقی این سرزمین کوشیدند و مردانه جانشان را نثار مقدم یار نمودند.

کسانی که افق را نشانه رفته بودند و وقتی که دیدند برای رسیدن به آن باید فدا شوند درنگ نکردند. با خون خود نهالی را آبیاری نمودند که اکنون به درختی تنومند تبدیل گشته است.حافظان طبیعت این سرزمین نیز در سنگری به جنس طبیعت ، مردانه درخشیده اند و با نثار خون خود گوشه ای از این درخت جوان را آبیاری نموده اند.

کشتارچیان این بار نیز در پی بارها ارتکاب اعمال تبهکارانه ی گذشته شان در حق انسان ها و حیوانات ثابت نمودند که نه ورزشکار و نه علاقمند به تفریح و طبیعت بلکه موجوداتی ساقط از ارزش های انسانی و اخلاقی هستندو اینبار حادثه ای دیگر برای محیط بانی دیگر از استان همدان ، جامعه محیط زیست ایران را درسوگ فرو برد.

محیط بان خدوم و سختکوش “منطقه حفاظت شده لشگردر ملایر” برادر شهید عبدا.. یاری در راستای انجام وظایف قانونی خود و برخورد با متخلفین و سوداگرانِ حیات وحش ،امروز بر تارک محیط زیست این استان نشان شجاعت و دلیرمردی حک نمود . کسی که با خون خود بر عزت و شرف محیط بانان این استان مهر تأیید زد. و ، در گوش مردمان این دیار یک سؤال تا ابد بی جواب  طنین انداز شد که براستی «به کدامین گناه کشته شدند؟؟» … و اینک مائیم.

و لذا ما سبز پوشان حافظ طبیعت ضمن تسلیت به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (عج) ، مقام معظم رهبری ، همه دلسوزان طبیعت و خانواده محترم و معزز شهید، این عمل بسیار منفورانه و ناجوانمردانه را محکوم نموده و از خداوند متعال علو درجات برای این شهید سرافزار مسئلت نموده و رسیدگی سریع و قاطع مراجع قضایی برای مجازات عاملان این اقدام جنایتکارانه را خواستاریم.

و همپیمان میگردیم که شهادت این محیط بان قهرمان، نیرو و توان مضاعفی به کوشندگان راه حمایت از محیط زیست و حیوانات خواهد داد تا راه درخشان و ارزشمند شهید را ادامه دهند و از خداوند بزرگ می خواهیم به برکت خون این عزیز گلگون کفن، همچنان در حفاظت اززیستگاهها و حیات وحش استان، ثابت قدم باشیم.

برای محیط بان شهید عبدا.. یاری آرامش و شادی ابدی آرزو می کنیم، نام ایشان چون ستاره ای در کنار سایر شهدای محیط زیست درخشان و جاودان باقی خواهد بود. 

روحش شاد و یادش گرامی باد

مدیریت و کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان


[ شنبه 91/5/14 ] [ 1:24 عصر ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]

شب گذشته 11391/5/13 مهندس عبدالله یاری رییس منطقه حفاظت شده لشگردر ملایر به دست شکارچیان به شهادت رسید.

اون نیز رفت

تا ما بدانی، که شهادت راه مردان حق پرست است. 

شهادت راه مردان نترس

پاک دل

و دوست دار حیات وحش است.

او رفت تا به همه ثابت کند برای پاسداشتن طبیعت باید خون داد.

او رفت تا واژه شکارچی منحوس تر و منحوس تر شود.


[ شنبه 91/5/14 ] [ 12:58 عصر ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]
<< مطالب جدیدتر           

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

از سال 84 که در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شدم، این وبلاگ را ایجاد و در هر بازه زمانی به هر اندازه که توان داشتم مطالبم را در آن می نگاشتم. از پاییز سال 89 با تحولی که در نگرشم به حوزه محیط زیست بوجود آمد. سمت و سوی وبلاگم نیز به مسئله اکوتوریسم تغییر کرد تا در اول بهمن سال 90 عنوان وبلاگم از محیط زیست همدان به محیط زیست همدان -اکوتوریسم تغییر کرد. چرا که تنها صنعت حامی محیط زیست، صنعت اکوتوریسم است. و امیدوارم که این صنعت به عنوان حامی محیط زیست بتواند از مشکلات عمده حیات بکاهد.
امکانات وب


بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 41
کل بازدیدها: 580891