سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محیط زیست همدان - اکوتوریسم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

متن زیر را بخوانید و نظر خود را در این مورد برای ما بفرستید


معاون پارلمانی سازمان محیط زیست:
نزدیک به هفتصد پست خالی محیط بانی داریم.


 

 بزرگنمایی

سبز پرس- گروه محیط زیست طبیعی: معاون توسعه مدیریت و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست از 699 پست محیط بانی خالی در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فضای سبز و محیط زیست ایران (سبز پرس) حسن مهدی پور، صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: سازمان حفاظت محیط زیست برای انجام وظایف سنگین خود با کمبود نیرو مواجه است. در حال حاضر 1920 پست محیط بانی داریم ولی 1221 نفر محیط بان در کشور فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: محیط بانی شغلی سخت، سنگین و طاقت فرسا است و جاذبه زیادی برای افراد جویای کار ندارد. همچنین بر اساس شرایط، در سال های قبل مجبور بودیم از فارغ التحصیلان دانشگاه ها، نیرو جذب کنیم که باعث می شد با مشکل کمبود متقاضی برخورد کنیم. خوشبختانه دولت در سال جاری این اختیار را به سازمان داد تا با استفاده از نیروهای دیپلمه کشاورزی، تجربی و ریاضی برای پست های خالی سازمان گزینش کنیم.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 87/7/29 ] [ 12:17 صبح ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]

با توجه به درخواست‌های دوستان غیربومی جهت معرفی مناطق اکوتوریسم استان همدان، لذا این مناطق به شرح زیر اعلام می‌گردد. از دوستانی که تمایل دارند در مورد هر کدام از این مناطق اطلاعاتی بدهند. خواهشمندیم که در قسمت نظرات مطالب خود را درج نمایند.

 

مناطق اکوتوریسم همدان

·  دره سرکان: در مسیر تویسرکان.

·  دره فاران: در شمال شرقی تویسرکان.

·  دره آرتیمان: در حومه تویسرکان و نزدیک قریه آرتیمان قرار دارد.

·  دره گزندر: در شرق شهر تویسرکان و در ابتدای ورودی شهر از سمت جوکار.

·  دارستان: نام دره ای در شمال تویسرکان.   

· دره شهرستانه: در حوالی روستای اشتران و در امتداد جاده قدیمی همدان به تویسرکان(از طریق گنجنامه) به روستای سی سانه، قلعه آستیجان و قلعه تیمیجان و در انتها در بلندترین قسمت به روستای شهرستانه می رسیم.زیستگاه عمده کبک.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 87/7/23 ] [ 1:9 صبح ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]

ممتازین گروه محیط زیست دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان

 بر اساس معدل ترم پاییزه 1386- 1387

 طریقه محاسبه:

نفرات برتر هر رشته درسی بر اساس معدل بالای 17 ترم جاری می‌باشد، که با تایید کارشناس گروه سرکار خانم چاووشی و آقای دکتر چراغی انجام گرفته شده است.

 

   

 

 

 

 

 


[ دوشنبه 87/7/1 ] [ 12:4 صبح ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

از سال 84 که در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شدم، این وبلاگ را ایجاد و در هر بازه زمانی به هر اندازه که توان داشتم مطالبم را در آن می نگاشتم. از پاییز سال 89 با تحولی که در نگرشم به حوزه محیط زیست بوجود آمد. سمت و سوی وبلاگم نیز به مسئله اکوتوریسم تغییر کرد تا در اول بهمن سال 90 عنوان وبلاگم از محیط زیست همدان به محیط زیست همدان -اکوتوریسم تغییر کرد. چرا که تنها صنعت حامی محیط زیست، صنعت اکوتوریسم است. و امیدوارم که این صنعت به عنوان حامی محیط زیست بتواند از مشکلات عمده حیات بکاهد.
امکانات وب


بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 28
کل بازدیدها: 581398