• وبلاگ : محيط زيست همدان - اکوتوريسم
  • يادداشت : چشم ها را بايد شست جور ديگر بايد ديد
  • نظرات : 2 خصوصي ، 16 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    بعضي مي پرسند:

    اگر مصرف چاي اين قدر مضر است چرا خداوند آن را آفريده است؟! پاسخ ساده است: خداوند حکيم هيچ موجودي را در عالم بدون دليل و حکمت خلق نکرده است، اما اين به معني آن نيست که هرچه آفريده شده خوردني و داراي ارزش غذايي است!!
    بوته چاي يکي از بهترين گياهاني است که مي تواند هوا را از انواع آلودگي ها پاک کرده و حجم زيادي اکسيژن توليد کند. دليل آن که هواي مزارع چاي بسيار مطبوع است نيز همين واقعيت مي باشد.
    در حقيقت بشر امروز اگر عاقلانه فکر کند بايد به جاي خوردن برگهاي چاي، بوته آن را به عنوان يک تصفيه کننده عالي هوا در سرتاسر معابر شهرها بکارد.
    شايد يک دليل ديگر براي آن که مصرف خوراکي چاي مضر است همين باشد که اين گياه سموم موجود در هوا را به خود جذب مي کند! همچنين به دليل اين که گياه چاي اسيدي است، ماده ضد عفوني کننده خوبي مي باشد.
    لذا براي شستشوي چشم هاي عفوني و لثه هاي عفوني مفيد است. در طب سنتي براي درمان چشم عفوني شده نوزادان در عوض انواع و اقسام داروهاي شيميايي و آنتي بيوتيک هاي داراي اثرات مضر جانبي فراوان، با استفاده از آب جوشانده چاي چشم نوزاد را طي چند نوبت شستشو مي دهند.
    http://rajanews.com/detail.asp?id=79995
    پاسخ

    از اين پيشنهادتون بسيار خرسند جناب ندري عزيز اين بحث که گفتيد جاي تعمل براي مديران زيباسازي فضاي سبز شهري را دارد که البته با کمي بررسي و جمع آوري مطلب مي توان از اين راه استفاده هاي خوبي کرد.