سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محیط زیست همدان - اکوتوریسم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

خبری را خواندم که نزدیک بود بلای سر خودم بیاورم چون یه چیزی میگن که خودشون هم نمیدونن چی شده 

به گزارش خبرگزاری ایرنا معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: طبق قانون برنامه چهارم صدا و سیما موظف به پخش برنامه های زیست محیطی به صورت رایگان است. "صدا و سیما و رایگان نعوذبالله"

وقتی خبر را میخونی فکر میکنی تو بازار بورس این مصاحبه انجام شده نه تو نمایشگاه محیط زیست. چون انقدر آمارهای عجیب و غریب میدهند که ....

خدا را شکر زبان فارسی زبان بین المللی نیست وگرنه اگر از کشورهای دیگر دنیا میتونستن این خبر را بخونن آبروی نیاکان ما رفته بود

به خدا زشته هر کی ندونه فکر میکنه دعوا سر یه بخش حلواست آقای یزدی میگه که صدا و سیما به وظایف خودش عمل نمیکنه و برنامه های محیط زیستی را به عنوان برنامه های تبلیغاتی سازمان برداشت میکنه تا اینجا شما درست میگی ولی وقتی ایشون صحبتش را ادامه میده خوب باید به این صدا و سیما حق داد مگه کل سخنرانی شما پیرامون تبلیغات سازمانتون نبود. اصلا شده شما کار تحقیقاتی انجام بدین و ببینید این همه شاهکارهای خارق العاده ای که انجام داده اید چه تاثیری گذاشته وقتی ایشان میگویند:  "در سال گذشته حدود 37 هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی در کل استانها داشتیم و به طور کلی 87 هزار ساعت آموزش ضمن خدمت نیز جزو برنامه ها بود که قرار است امسال به صد هزار ساعت برسد. " 

میشه من هم بپرسم کو؟ شما معتقدید 616 ساعت برنامه زیست محیطی پخش شده و 1450 ساعت آموزش داده اید اینکه تو کدوم کانال و در چه ساعتی و بر چه قائده ای را نمیخواهیم فقط بگوید کی یا حداقل زمانبدنی هاشو بگوید که ما هم بریم بشینیم ببینیم. نکنه اون میان برنامه های راز بقا و یا زمانهای خالی که تامین برنامه شبکه ها از زرافه و فیل و شیر آفریقایی میذاره را میگویید؟ نمی گویی؟

از همه اینها بگذریم میشه بپرسم تاثیرش در بین مردم چقدر بوده؟ البته من شرمنده ام که بهتون میگم کار تحقیقاتی بکنید چون بالاخره انقدر کارهای عمرانی و همایشات و سمی+نهار های زیادی هست که باید تامین بودجه بشوند ولی خدای نکرده و زبونم لال بیایید یه تحقیق علمی کوچک در مورد تاثیر گذاری برنامه های اجرای این دولت بر مردم از نظر محیط زیست داشته باشید که حداقل زبان ما منتقدان را ببندید.

حتی آخرش هم میتونید ازش به عنوان تبلیغاتتون هم استفاده کنید و رای بیاورید.

راستی یه زحمت بکشین قبل از اینکه یه پروژه را بدید دست ریس جمهور زحمت کشمون بیاد افتتاحش کنه حداقل به کارشناسانتون ریز مطلب را بگویید بدونن چه خبره" منظورم اون طرح محیط یار بود" مثل اینکه هنوز دستور العملش آماده نشده و ارسال نشده اگر شده حداقل خبرمون کنید خوشحال بشویم.


[ دوشنبه 90/4/27 ] [ 11:30 عصر ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

از سال 84 که در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شدم، این وبلاگ را ایجاد و در هر بازه زمانی به هر اندازه که توان داشتم مطالبم را در آن می نگاشتم. از پاییز سال 89 با تحولی که در نگرشم به حوزه محیط زیست بوجود آمد. سمت و سوی وبلاگم نیز به مسئله اکوتوریسم تغییر کرد تا در اول بهمن سال 90 عنوان وبلاگم از محیط زیست همدان به محیط زیست همدان -اکوتوریسم تغییر کرد. چرا که تنها صنعت حامی محیط زیست، صنعت اکوتوریسم است. و امیدوارم که این صنعت به عنوان حامی محیط زیست بتواند از مشکلات عمده حیات بکاهد.
امکانات وب


بازدید امروز: 90
بازدید دیروز: 96
کل بازدیدها: 581702