سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محیط زیست همدان - اکوتوریسم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

درج نامه ای از پدر جوان جانباخته در منطقه دنا به رهبر انقلاب در وب سایت سبز پرس نشان از بی طرفی و انجام رسالت خبری این دوستان دارد که سپاس باید گفت.

ولی نامه این پدر درد کشیده دارای نکات بسیار مهمی است که خواندن چند باره آن خالی از لطق نیست.

ایشان در این نامه از رنج ها و دردهایی که برای کشورش کشیده گفت و از بی مهری و بی تدبیری مدیران، از بی عدالتی از بی خیالی از موج سواری و .... گفت

این حرفها چند سالی است که گفته میشود. چه از جانب رهبری چه از طرف مدیران و چه از طرف مردم. یعنی به تعبیری میتوان گفت که همه تا حدودی میدانیم مشکل از کجاست. ولی واقعا برای حل این  مشکل چکار کرده ایم و کرده اند.

قتلی اتفاق افتاده دلایلش نیز محفوظ است کارشناسانی بر طبق شرع و قانون وظیفه پیگیری دارند خانواده ای جوانی از دست داده و به دنبال دیدن عدالت و شنیدن حرف حق است. همه این ها باید باشد و ما نیز به دنبال دیدن اجرای عدالت هستیم اما...

ولی همانطور که در مطلب بنویسیم محیطبان بخوانیم شهید گفتم همیشه موج سوارنی هستند که بر موجها سوار میشوند و اینکه چه اتفاقاتی می افتد برایشان بی اهمیت است.

روی سخنم به شخص خاصی نیست چرا که همه ما مسئولیم و هر کس به اندازه ای دنبال مقصر هم نمیگردم چرا که بر همه ما مقصر معلوم است. 

ولی چه میشود که یک محیط بان به اسماعیل کهرم میگوید: پیام مرا به سازمان محیط زیست برسانید که : پیغام محیط بان دنا به رییس سازمان محیط زیست:  آقای رییس!چرا ما را تعلیم ندادید؟  

عدالت معنی و مفهومی سخت ندارد اتفاقا بسیار راحت است ولی برداشتهای متفاوت از آن باعث شده که معانی آن نیز متفاوت شود. 

اینکه بگویم با آقای رضایی همدردی میکنم سخت است چون ایشان جوانی را از دست داده که ثمره عمرش بوده و من تا به حال در چنین شرایطی قرار نگرفته ام.

ولی آیا واقعا اسعد مجرم است. آیا پسر برومند رضایی به ناحق کشته شده است. و اما و اگرهای دیگر که به نظر میرسد قوه قضاییه به عنوان متولی اجرای عدالت باید این مسایل را شفاف سازی کند.

وقتی سخن از عدالت به میان می آید افراد مختلف شروع به سخنوری میکنند. نتیجه گیری هم مینمایند ولی آیا ریخته شدن خون موجودی به خصوص انسان با تشخیص هایی که ما میدهیم درست است.

یادم نمیرود که یکی از قاضیان خوبی که در مدت زمانی با ایشان همراه بودم به نقل از احادیث میگفت که جایگاه قاضی یا در بهترین نقطه بهشت است یا در بدترین نقطه جهنم چرا که با حکم غلطی باعث کشته شدن انسانی میشود.

امیدوارم که این اتفاق و اتفاقات آتی شکل جریان سیاسی به خود نگیرد که موضوع راعیت عدالت به وزطه نابودی کشیده شود. با در نظر گرفتن تمام واقعیت ها و مسایل آتی و مشکلات پیش آمده قوه قضایه حکم عدالت خواهانه ای را اعلام و اجرا کند.


[ شنبه 90/7/30 ] [ 1:11 عصر ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

از سال 84 که در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شدم، این وبلاگ را ایجاد و در هر بازه زمانی به هر اندازه که توان داشتم مطالبم را در آن می نگاشتم. از پاییز سال 89 با تحولی که در نگرشم به حوزه محیط زیست بوجود آمد. سمت و سوی وبلاگم نیز به مسئله اکوتوریسم تغییر کرد تا در اول بهمن سال 90 عنوان وبلاگم از محیط زیست همدان به محیط زیست همدان -اکوتوریسم تغییر کرد. چرا که تنها صنعت حامی محیط زیست، صنعت اکوتوریسم است. و امیدوارم که این صنعت به عنوان حامی محیط زیست بتواند از مشکلات عمده حیات بکاهد.
امکانات وب


بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 57
کل بازدیدها: 581967