سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محیط زیست همدان - اکوتوریسم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

طی تماسهای تلفنی که با دفتر مدیرکل همدان داشتم. به نظر میرسد تاخیری که برای دفن و مراسم آن شهید بزرگوار حادث شده برای این است که بچه های محیط زیست سازمان درحال انجام مراحل اداری می باشند که عبدالله را در قطعه شهدا دفن نمایند. تا نام ایشان در کنار نام دلیران ایران زمین ثبت شود. و به احتمال زیاد فردا مراسم تشعیع جنازه ایشان برگزار خواهد. شد که حتما اطلاع رسانی خواهد شد.

موسسه حیات سبز سرزمین نیز در راستای برپایی با شکوه این مراسم از کلیه اعضا و دوستداران حیات وحش و همراهان گرامی دعوت میکند که در این مراسم شرکت نمیاند.

همچنین خبرگزاری همدان پرس آخرین شرح ماوقع را اینگونه گفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همدان پرس؛ مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری همدان از دستگیری عوامل شهادت مسئول منطقه حفاظت  شده لشگردر خبر داد.
عبدالحسین مرادی گفت: ساعت 21 و30 دقیقه جمعه شب با اعلام شنیده شدن صدای تیراندازی در منطقه لشگردر به مرکز حفاظت محیط زیست، مأموران به محل اعزام شدند که در مسیر با یک خودرو پیکان پلاک شخصی روبرو می‌شوند که به دستور ایست توجهی نکرده و به حرکت خود ادامه می‌دهد.
وی افزود: پس از تعقیب و گریز و درگیری بین مأموران و شکارچیان، یکی از متخلفان از خودرو پیاده شده و با سلاح برنو از عقب به سمت خودرو گشت محیط زیست شلیک می‌کند که گلوله پس از برخورد به شیشه عقب و عبور از صندلی به کتف چپ عبدا... یاری مسئول منطقه حفاظت شده لشگردر برخورد می‌کند.
مرادی خاطرنشان کرد: یاری پس از حدود 15 دقیقه به بیمارستان انتقال داده می‌شود که با وجود تلاش‌های تیم پزشکی متأسفانه به دلیل برخورد گلوله به شاهرگ وی به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.
مرادی با اشاره به حضور به موقع و تلاش‌های نیروی انتظامی استان و شهرستان ملایر ادامه داد: مجموعه نیروی انتظامی شهرستان با حضور به موقع توانستند هر سه شکارچی متخلف را دستگیر کنند.
وی گفت: یکی از متخلفان تحت تدابیر امنیتی اکنون در بیمارستان در حال مداوا است و دو نفر دیگر در بازداشتگاه بسر می‌برند.
مدیر کل حفاظت محیط زیست همدان نیز گفت: محیط بان منطقه حفاظت شده لشگردر ملایر شب گذشته در حین انجام ماموریت به شهادت رسید.
قربانعلی محمد پور در تشریح این اتفاق افزود: ساعت 21.30 جمعه شب پاسگاه لشگردر اعلام کرد که در این منطقه تیراندازی صورت گرفته و همزمان شهید "عبدالله یاری" با گشت موتوری وارد محوطه شد.
وی اضافه کرد: گشت موتوری پس از ورود به منطقه یک دستگاه پیکان سواری سفید رنگ با سه سرنشین را در منطقه رویت کرده و دستور ایست داد ولی با بی توجهی این خودرو تعقیب و گریز انجام شد و در نهایت تیراندازی صورت گرفت.
وی ادامه داد: در حین تعقیب و گریز چرخ چپ این خودروی پیکان پنچر شد و همکاران برای انجام اقدامات قانونی به منظور ضبط اسلحه و لاشه وارد عمل شدند که یکی از شکارکش ها مستقیم به طرف شهید "عبدالله یاری" شلیک کرد.
وی ادامه داد: این محیط بان به بیمارستان انتقال داده شد ولی باتوجه به اینکه یکی از شریان های اصلی دست این محیط بان آسیب جدی دیده بود ، عبدالله یاری بعد از یک ساعت به شهادت رسید.

 

 

انتخاب یاری به عنوان محیطبان برتر سال 90 و مراسمی که ایشان برای خبرنگاران در منطقه لشگردر توضیح میدادند.

 


[ یکشنبه 91/5/15 ] [ 3:25 عصر ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

از سال 84 که در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شدم، این وبلاگ را ایجاد و در هر بازه زمانی به هر اندازه که توان داشتم مطالبم را در آن می نگاشتم. از پاییز سال 89 با تحولی که در نگرشم به حوزه محیط زیست بوجود آمد. سمت و سوی وبلاگم نیز به مسئله اکوتوریسم تغییر کرد تا در اول بهمن سال 90 عنوان وبلاگم از محیط زیست همدان به محیط زیست همدان -اکوتوریسم تغییر کرد. چرا که تنها صنعت حامی محیط زیست، صنعت اکوتوریسم است. و امیدوارم که این صنعت به عنوان حامی محیط زیست بتواند از مشکلات عمده حیات بکاهد.
امکانات وب


بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 74
کل بازدیدها: 582291