سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محیط زیست همدان - اکوتوریسم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

مطلبی را بر روی سایت خبرگذاری مستقل محیط زیست خواندم و تعجبم بیشتر شد. متن خبر  تشریح اقدامات محیط زیستی باشگاه سایپا  برایم عجیب بود.

البته قبلا مطالبی را در خصوص حمایت سایپا از محیط زیست خوانده بودم. ولی این بار یاد مشکلی خاص در خودرو سازی  سایپا افتادم اگر یادتان باشد در بحث الودگی هوای تهران و تعطیلی چند روزه سازمانهای مختلف بطبق خبرهای درج شده خودرو سازان مطرح تعطیل که نکرده اند هیچ حتی تولید را با همان قدرت ادامه داده اند متن خبری را براتون میگذارم بخونید و نتیجه بگیرید. 

آنچه در آلودگی هوای تهران نادیده گرفته شده است مسئولیت‌های فراموش‌شده در یک کلان شهر

البته من نمیخواهم اقدامات موثر سایپا در بحث فرهنگ سازی محیط زیست و حمایتشون را از آهوی ایرانی هیچ بخوانم ولی پیشنهاد میکنم که اگر میخواهید محیط زیست را حفظ کنید واقعا برای محیط زیست دل بسوزانید نه اینکه دنبال ع . و.ا.م  ف.ر.ی.ب.ی باشید. چون در بحث محیط زیست اغلب افراد دلسوز میدانند که چه اتفاقاتی افتاده است و این افراد دلسوز مانند عوام نیستند که با دیدن مطالب قشنگ خوشحال شوند و دس و هورا بکشند.

 


[ پنج شنبه 89/10/2 ] [ 12:36 عصر ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

از سال 84 که در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شدم، این وبلاگ را ایجاد و در هر بازه زمانی به هر اندازه که توان داشتم مطالبم را در آن می نگاشتم. از پاییز سال 89 با تحولی که در نگرشم به حوزه محیط زیست بوجود آمد. سمت و سوی وبلاگم نیز به مسئله اکوتوریسم تغییر کرد تا در اول بهمن سال 90 عنوان وبلاگم از محیط زیست همدان به محیط زیست همدان -اکوتوریسم تغییر کرد. چرا که تنها صنعت حامی محیط زیست، صنعت اکوتوریسم است. و امیدوارم که این صنعت به عنوان حامی محیط زیست بتواند از مشکلات عمده حیات بکاهد.
امکانات وب


بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 31
کل بازدیدها: 582598