سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محیط زیست همدان - اکوتوریسم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

سلام جناب آقای محمدی زاده عزیز

عیدتون مبارک امیدوارم سال 1390 سال خوب و خوشی برای شما و ما و محیط زیست باشه.     انشالله

من یه عذرخواهی به شما بدهکارم چون یادم رفت تو تبریک سال نو در پستی که به همین منظور گذاشتم بهتون عید رو تبریک بگم. البته به من حق بدید چون نمیدونم اصلا شما سری به این وبلاگهای محیط زیستی میزنید یا نه. که به نظرم حتما سر میزنید!

آقای مهندس سال گذشته که هیچ..... اگه بخواهم بحثی در موردش بکنیم، شرمنده دکمه های کیبوردم میشم، چون ممکنه انقدر بزنم تو سرشون که از بین بروند و به جمع زباله های الکترونیکی که همه جا پخش شده اند و قانونی برای پیگیریشون نیست  -یا من ندیده ام- که الان جز یکی از مشکلات بزرگ کشور محسوب میشوند. بپیوندد.

پس میخواهم به سال 90 نگاهی مثبت داشته باشم - البته اگر بگذارند (مهار بیابان زایی)- اگر دقت کرده باشید، در کناره سمت راست وبلاگم پایین تر از مطالب آرشیو نشده قسمتی را برای نظر سنجی گذاشته ام ببینم دیدگاه دوستان محترم چگونه است. چون یک ضرب المثل قدیمی میگه سالی که نکوست از بهارش پیداست. ببینیم شما در سال جدید چه میکنید. البته درستش اینه بگویم ببینیم ما ایرانی های در سال نو چه میکنیم.

البته یک خبر خوب اول سال دادید، روحمون را شاد کردید. دستتون درد نکنه. ولی جناب آقای دکتر آقاخانی تقریبا یه چیز دیگه ای میگه ها؟

ولی با این حال از زحمات شما نمیشه گذشت ولی راستی این عکستون تو تالاب شادگان را بگوید از صفحات اینترنتی بردارند. میترسم براتون بد بشه. نپرسین چرا که میترسم خواننده ها به سالگرد کنفرانس رامسر شک کنند که اونجا چی گذشت!! و بحث حرکت قایق موتوری تو تالاب و بحث های دیگری را مشمول میشود. ولی حالا رفتید شادگان خانواده را هم بردید، خیلی عالی، ولی چرا جلیقه نجات نپوشیدین، نگفتین خدای نکرده قایق چپ کنه و محیط زیست ایران بی یاور بمونه.

آخرین مطلب هم بگم و رفع زحمت کنم، که از زحمات مدیر روابط عمومیتون بسار ممنونیم. ولی فکر کنم ایشون از از 1389/12/25 رفتن مسافرت هنوز نیامدن یا مطالب مهمی در مورد محیط زیست- البته اگر شما هم خواستید اخباری در مورد محیط زیست بخونید به سایت سبز پرس مراجعه کنید بهتره- در طی این چند هفته نبوده که خبرنامتونو رو سایت به روز نکرده اند.

 


[ یکشنبه 90/1/14 ] [ 7:49 عصر ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

از سال 84 که در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شدم، این وبلاگ را ایجاد و در هر بازه زمانی به هر اندازه که توان داشتم مطالبم را در آن می نگاشتم. از پاییز سال 89 با تحولی که در نگرشم به حوزه محیط زیست بوجود آمد. سمت و سوی وبلاگم نیز به مسئله اکوتوریسم تغییر کرد تا در اول بهمن سال 90 عنوان وبلاگم از محیط زیست همدان به محیط زیست همدان -اکوتوریسم تغییر کرد. چرا که تنها صنعت حامی محیط زیست، صنعت اکوتوریسم است. و امیدوارم که این صنعت به عنوان حامی محیط زیست بتواند از مشکلات عمده حیات بکاهد.
امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 58
کل بازدیدها: 582459