سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محیط زیست همدان - اکوتوریسم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

سایت خبری سبز پرس خبری را با موضوع "در جشنواره بین المللی فیلم کیش: پنج مستند زیست محیطی به بخش مسابقه راه یافتند"  در اخبار خود منتشر کرد.

این خبر جای خوشحالی بسیار زیادی دارد.

چرا که بالاخره صاحب نظران و مستند سازهایی پیدا شدند که غولی را که چندین سال است چنبره ای بر مستندات محیط زیستی ایران زده است را کنار زدند و راهی برای نشان دادن توان مستندسازی فیلم سازان ایرانی به جشنواره های بین المللی را باز کردند.

باشد که مدیران صدا و سیمای ایران چشمان خود را باز کنند و دیگر مستند سازان محیط زیستی را ببینند و به آن ها بها دهند چرا که هم ایده های خوبی دارند و هم ارزانتر کار میکنند و از همه مهمتر متخصص در این زمینه با خود دارند.

البته دلم به حال ریس رادیو تلویزیون ایران جناب مهندس ضرغامی میسوزد چرا که این باند قبل از ایشان درست شده و فکر نکنم که ایشان توان مقابله با آن را داشته باشد.

با این حال ما گفتیم اگر توانستید از این مستنداتی که ساخته شده که در جشنواره فیلم کیش راه پیدا کرده اند استفاده کنید

بر روی هر کدام از فیلمهای زیر کلیک کنید اطلاعات مربوط به ان را میتوانید مشاهده نمایید.

«هنر برای حفاظت»،

«راز مرگ دلفین ها»،


«جواهرات زنده»،

« چون ابر در باد، چون ماه در آب»


«ژئوپارک قشم»

 


[ سه شنبه 90/1/16 ] [ 8:6 عصر ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

از سال 84 که در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شدم، این وبلاگ را ایجاد و در هر بازه زمانی به هر اندازه که توان داشتم مطالبم را در آن می نگاشتم. از پاییز سال 89 با تحولی که در نگرشم به حوزه محیط زیست بوجود آمد. سمت و سوی وبلاگم نیز به مسئله اکوتوریسم تغییر کرد تا در اول بهمن سال 90 عنوان وبلاگم از محیط زیست همدان به محیط زیست همدان -اکوتوریسم تغییر کرد. چرا که تنها صنعت حامی محیط زیست، صنعت اکوتوریسم است. و امیدوارم که این صنعت به عنوان حامی محیط زیست بتواند از مشکلات عمده حیات بکاهد.
امکانات وب


بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 58
کل بازدیدها: 582477