سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محیط زیست همدان - اکوتوریسم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

انقدر در مورد این طرح باغ ویلا یا همان باغ شهر تحقیق کردم و نوشتم که خسته شدم

آآخرین خبر اینکه  همشهری با این مطلب 

ساخت باغ ویلا از جیب طبیعت

موضوع را داغ کرد.

به یک نکته کوچک که یکی از دوستانم در گوشم گفت دقت شما را جلب می کنم که:

این ها همش یه بازیه که چون نزدیکه انتخ...... هست دارن روش مانور میکنن بالاخره باید بهانه ای برای پوشش اخبار نامزد ها باشد.

از قدیم گفته اند در فضای سیاسی ایران همیشه باید مردم بر روی صندلی بنشینند و وقتی پرده باز شد تئاتر خود را نگاه کنند اینکه صحنه را چه جور چیده اند و بازیگران را چگونه گریم کرده اند و در پشت پرده نمایش چه گذشته است را باید تنها مدیران برپایی نمایش بدانند. 

بر این اساس به نظر می رسد طرح باغ شهر یا باغ ویلا را بخواهند انجام بدهند می دهند چه ما بگویم چه کارشناسان چه مقام معظم رهبری 

کلا به نظر می رسد در ایران خواستن توانستن است البته برای بعضی ها و برای بعضی ها که تقریبا 99 درصدی می شوند خواستن نتوانستن است و نشدن اصرار هم نکنید که فایده ندارد ممکن است در 2 یا 4 سال بعد کمی این درصد تغییر کند اما ما همیشه تو اون قسمت درصد بیشترینی هستیم که در قسمت دوم قرار میگیرند.

خوب خیلی زیاد دارم حرف می زنم شما دوستان همینکه برسید این چهار لینک 1 و 2 و 3 و 4 را بخونید خیلی وقت گذاشته اید.

ولی یادتان باشد که ...... (خودتون میدونید چی می خوام بگم. نمیدونید؟)


[ یکشنبه 90/5/2 ] [ 1:33 عصر ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

از سال 84 که در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شدم، این وبلاگ را ایجاد و در هر بازه زمانی به هر اندازه که توان داشتم مطالبم را در آن می نگاشتم. از پاییز سال 89 با تحولی که در نگرشم به حوزه محیط زیست بوجود آمد. سمت و سوی وبلاگم نیز به مسئله اکوتوریسم تغییر کرد تا در اول بهمن سال 90 عنوان وبلاگم از محیط زیست همدان به محیط زیست همدان -اکوتوریسم تغییر کرد. چرا که تنها صنعت حامی محیط زیست، صنعت اکوتوریسم است. و امیدوارم که این صنعت به عنوان حامی محیط زیست بتواند از مشکلات عمده حیات بکاهد.
امکانات وب


بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 168
کل بازدیدها: 581904