سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محیط زیست همدان - اکوتوریسم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

هر دم از این باغ خبری می رسد

وقتی مهندس درویش در خصوص محیط زیست ایران گفت که دیگر کاری نمیشود کرد جز فکر کردن به آنچه که بوده من خیلی ناراحت شدم چرا که مهندس درویش با اینهمه ناملایمات ساخته است. ولی امروز با خوندن این خبر به ایشون حق میدم.

خبر از این قرار است که آقای دکتر سلاجقه را هم استعفاش دادند. برکنار شد. طفلی خودش هم خبر نداشت. واقعا آدم چه حالی می شه . نمی شه؟ و قرار سازمان جنگلها بعد از 106 سال منحل بشه 

به گزارش خبرگزاری سبز پرس «علیرضا اورنگی» با حکم وزیر جهاد کشاورزی سرپرست سازمان جنگلها و مراتع کشور شد و به جای «علی سلاجقه» نشست.

 

 

ساعت 17 امروز (سه شنبه) وزیر کشاورزی طی حکمی اورنگی، رئیس سازمان امور اراضی وزارت جهاد کشاورزی را به سمت سرپرستی سازمان جنگلها و مراتع کشور منصوب کرد. این در حالی است که در چند روز گذشته، درباره تغییر مدیریت این سازمان خبری منتشر نشده بود. 
مراسم معارفه اورنگی صبح فردا در محل سازمان جنگلها و مراتع و بدون حضور صادق خلیلیان، وزیر جهاد کشاورزی و علی سلاجقه برگزار خواهد شد. خلیلیان فردا در جلسه هیئت دولت حضور خواهد داشت و سلاجقه نیز حاضر نشده تا در غیاب وزیر، در مراسم تودیع خود شرکت کند. 
گفته می شود دولت قصد دارد امور حفاظت جنگل ها و مراتع را به «سازمان حفاظت محیط زیست» واگذار کند و معاونت آبخیزداری این سازمان را نیز به سازمان امور اراضی وزارت کشاورزی منتقل کند. 
با این کار عملا سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور که به سازمان «منابع طبیعی» نیز شهرت دارد پس از 106 سال فعالیت منحل خواهد شد. 
پیش از این سلاجقه پیشنهاد تاسیس «وزارت منابع زیستی» را ارائه داده بود و گفته می شود اختلاف نظر او با صادق خلیلیان بر سر ساختار جدید منابع طبیعی کشور باعث خروج او از سازمان جنگلها و مراتع کشور شده است. 
سلاجقه که سیزدهمین رئیس سازمان جنگلها، مراتع و ابخیزداری کشور بود، دقیقاً 400 روز در این سمت حضور داشت.

 

می شود گفت خدایش بیامرزد

در قسمت نظرات یه پیشنهادی دادم بد نیست مدیران رسانه ها به این مسئله توجه خاص داده باشند. 

 

نظر: یه پیشنهاد برای سرویس های خبری دارم زحمت بکشید دیده بانان خودتون را طی این مدتی که قراره مدیر جدید در پست خودش بشینه و این سازمان را تحویل محیط زیست بده بیشتر کنید. چرا که میتونید بدترین سوژه ها تاریخ ایران را یادداشت کنید چرا که دکتر سلاجقه که انقدر هوادار محیط زیست بود تو دوره مدیریتش کلی از جنگلهای ایران از دست رفت خدا به دادمون برسه وقتی این آقای اورنگی اومده سر کار نه اینکه ایشون متخصص نیست و اصلا به درد این پست نمیخورد، نه؟ چون اصلا شناختی به ایشون ندارم حتی ممکنه بهتر از دکتر خودمون هم باشه - که بعید میدونم تو این دولت جایگزین های بهتری از قبل برای پست ها مهم بگذارند- ولی با این حال به نظر میرسه این چند ماه میتونه بهترین دوران قاچاقچیان چوب باشه.

چون!!!!

 

 


[ چهارشنبه 90/5/12 ] [ 11:56 صبح ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

از سال 84 که در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شدم، این وبلاگ را ایجاد و در هر بازه زمانی به هر اندازه که توان داشتم مطالبم را در آن می نگاشتم. از پاییز سال 89 با تحولی که در نگرشم به حوزه محیط زیست بوجود آمد. سمت و سوی وبلاگم نیز به مسئله اکوتوریسم تغییر کرد تا در اول بهمن سال 90 عنوان وبلاگم از محیط زیست همدان به محیط زیست همدان -اکوتوریسم تغییر کرد. چرا که تنها صنعت حامی محیط زیست، صنعت اکوتوریسم است. و امیدوارم که این صنعت به عنوان حامی محیط زیست بتواند از مشکلات عمده حیات بکاهد.
امکانات وب


بازدید امروز: 159
بازدید دیروز: 106
کل بازدیدها: 581877