سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محیط زیست همدان - اکوتوریسم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

بخوانید فاتحه محیط زیست را

این متن"مجری برگزاری نمایشگاه : شرکت خدمات ورزش تیراندازی و شکار زوبین" در لینک http://www.iran-enviro.com" درج شده است.

خواستم مطالبی نویسم و نقد و کنم و اعتراض کنم.

که دیدم دیگر چه چیزی میتوان گفت: وقتی سخن روز وب سایت رسمی سازمان محیط زیست ایران لینک این صفحه را گذاشته است. و یک شرکت ترویج شکار حامی اصلی سازمان محیط زیست در نمایشگاه دوازدهم شده است. چرا نام سازمان محیط زیست را به قبل برنمیگردانید و شکاربانی بگذارید این که را راحت تر است تکلیف حامیان محیط زیست هم مشخص میشود. فکرش را بکنید ما به همراه بقیه انجیوها داد میزنیم که شکار نکنید  شکارچی ها آدم های ... هستند آنگاه سازمان محیط زیست به ریش ما میخندد و نمایشگاه محیط زیست را در اختیار شکارچیان میگذارد.حالا بهتر میشه غصه های شهید یاری را درک کرد.

 


[ یکشنبه 91/10/3 ] [ 6:21 عصر ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

از سال 84 که در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شدم، این وبلاگ را ایجاد و در هر بازه زمانی به هر اندازه که توان داشتم مطالبم را در آن می نگاشتم. از پاییز سال 89 با تحولی که در نگرشم به حوزه محیط زیست بوجود آمد. سمت و سوی وبلاگم نیز به مسئله اکوتوریسم تغییر کرد تا در اول بهمن سال 90 عنوان وبلاگم از محیط زیست همدان به محیط زیست همدان -اکوتوریسم تغییر کرد. چرا که تنها صنعت حامی محیط زیست، صنعت اکوتوریسم است. و امیدوارم که این صنعت به عنوان حامی محیط زیست بتواند از مشکلات عمده حیات بکاهد.
امکانات وب


بازدید امروز: 95
بازدید دیروز: 96
کل بازدیدها: 581707