سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محیط زیست همدان - اکوتوریسم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

  
به نام یگانه یزدان پاک که سرشت آدمی را همچون خود پاک نهاد. به او عقل عطا کرد از خود بر جسم انسان روح دمید و انسان را بر تمامی موجودات زنده برتری داد. آنگاه تمامی موجودات را به فرمانبرداری از انسان دستور داد.

                       اما.......
                                                 انسان از این همه نعمت و بزرگ داشت چه کرده است

می بایست ادمی راهش را درست کند و  راه و روش درست را پیدا کند و آن را به کار گیرد و بعد آنرا گسترش دهد.

 

محمد دوباره برگشت با دیدگاهی نو و روشی نو و ایده‏های نو من از دوباره برگشتم و می‏خواهم بدنبال روش درستی برای زندگی خود باشم و دست خود را به تمامی انسان‏های پاک سرشت که راه روشنی را برای خود انتخاب کرده اند عاجزانه دراز میکنم.
فکر میکنم که برای نکوداشت نعمت‏های بیکران خدا حمایت از طبیعت و محیط زیست و همچنین انجام فعالیت‏های عام المنفعه میتواند اینراه و روش را به من نشان دهد. و من بار دیگر دست تمامی همراهانم را در این راه میفشارم و امیدوارم که راهی درست را بیابم و مسیری درست را پیدا کنم و هیچگاه از مسیر متعالی و پاک خارج نشوم.


[ سه شنبه 89/7/13 ] [ 6:58 عصر ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

از سال 84 که در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شدم، این وبلاگ را ایجاد و در هر بازه زمانی به هر اندازه که توان داشتم مطالبم را در آن می نگاشتم. از پاییز سال 89 با تحولی که در نگرشم به حوزه محیط زیست بوجود آمد. سمت و سوی وبلاگم نیز به مسئله اکوتوریسم تغییر کرد تا در اول بهمن سال 90 عنوان وبلاگم از محیط زیست همدان به محیط زیست همدان -اکوتوریسم تغییر کرد. چرا که تنها صنعت حامی محیط زیست، صنعت اکوتوریسم است. و امیدوارم که این صنعت به عنوان حامی محیط زیست بتواند از مشکلات عمده حیات بکاهد.
امکانات وب


بازدید امروز: 79
بازدید دیروز: 96
کل بازدیدها: 581691